.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ابطال پروانه فعالیت معادن حوزه دماوند
پروانه فعالیت همه معادن حوزه دماوند با پیگیری های اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران ابطال شد.

به گزارش شمال نیوز، ابراهیمی کارنامی مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران در نشست هم اندیشی نمایندگان تشکل‌های زیست محیطی مازندران، گفت: پروانه فعالیت همه معادن حوزه دماوند با پیگیری مجدانه اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران، مطالبات مردمی و همچنین حساس بودن زیستگاهها، ابطال شد و تنها یک معدن درحال فعالیت بوده که پروانه فعالیت آن نیز ۳۱ تیرماه به پایان می‌رسد.

 

او همچنین به وضعیت مطلوب دماوند ودشت شقایق اشاره کرد و افزود:با مدیریت اصولی که درمنطقه انجام گرفته راه‌های خروجی به دماوند بسته و دام‌های غیرمجاز نیز ازمنطقه خارج شدند.

 

مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران با اشاره به بارش کم باران و پراکنش نامناسب بارش دراستان، گفت: مازندران به شدت دچار مشکل کم آبی است و هرچه به سمت مرکز وشرق استان می‌رویم این مشکل به وضوح نمایان است.

 

او افزود: ۵ هزار حلقه چاه درحوزه میانکاله وجود دارد، در حالی که به شدت با بحران آب زیرزمینی روبرو بوده و کشت دوم برنج با آب زیر زمینی نیز به دلیل برداشت بی رویه آب ازچاهها، موجب هدر رفت شدید منابع آب زیرزمینی شده که ضمن جلوگیری از این اقدام باید به فکر کشاورزی پایدار نیز بود.

 

مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران بابیان اینکه محیط زیست باصنعتی شدن استان مخالف نیست، گفت:صنعتی شدن استان فقط با رعایت ضوابط زیست محیطی و توسعه پایدار امکانپذیراست.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.055 seconds.